HTML

Shreddology

A Shreddology blog az edzésről,és az ehhez tartozó életmódról szól.Megpróbálja motiválni, és jobb irányba terelni az életunt embereket ,és segíteni a fejlődni vágyók fejlődését. "Leélheted az egész életed anélkül, hogy felébrednél Mindenki megmondja, hogy mit csinálj, mi a jó neked. Nem akarják, hogy te találd meg a válaszokat, azt akarják hidd el az övéket."

Friss topikok

Címkék

Archívum

Dear Hard Work...

Ngaben1 2012.10.05. 14:48

arnoldhead_1.jpg

Kedves kemény munka! Amikor hívtál, hallottam de inkább elfutottam előled.Amikor tudtam, hogy közelegsz, mindig elbújtam előled.Amikor rászedtél másokat,hogy beszéljenek rá, kifogásokat kerestem , hogy meneküljek előled.Féltem a fájdalomtól, nem akartam hogy bántódásom essen.Féltem a bukástól, szóval inkább meg sem próbáltam.Féltem a nevedtől, látván hogy mit tettél másokkal.Mit képzelsz ,ki vagy te?Arra kéztetsz,hogy féljek attól aki vagy?Nézem magam a tükörben,egy árnyék van mögöttem.Teszek egy lépést és te még mindig előttem vagy.Izzadság az arcomon, könnyek a szememben és én mégis folytatom!Még nem hallottalak hazudni.A szegényeket gazdaggá teszed, az elégtelen tanulókat jelessé.Van olyan dolog amire képtelen vagy?Most nézz rám.Te tettél azzá, aki ma vagyok.És neked köszönhetően van ez a győztes, és soha nem adom fel a hozzáállásom!Feladni?Még csak nem is ismerem ezt a szót.Amikor más feladja, én folytatom.Amikor mások alszanak,én még keményebben dolgozom.Amikor azt mondják hogy ezt nem tudom megcsinálni és nem számítanak rám megmutatom nekik, hogy igenis képes vagyok rá!Amikor az álmaimról mesélek nekik, kinevetnek, de teszek róla hogy én nevessek a végén.Én olyan ember vagyok,aki követi az álmokat, ez azt jelenti hogy éna  saját álmaimat követem, nem másét.Csak ÉN kerekedhetek felül magamon,megküzdök azzal a munkával amit rám bíztál.Nincs veszteni valóm.NEM fogok veszíteni!Ha eddig eljutottam,nem állok meg most.

Kemény munka, édesapámnak igaza volt...tényleg kifizetődsz,és én ezért szeretlek.Hogy ne tudnálak szeretni?Már nem rejtőzök előled többé,már várok rád.Hol vagy most?Szükségem van rád,mert én bízom a kemény munkában.

 

Megvetem azokat az embereket akik nem mernek változtatni.A siker mindenkinek csak egy karnyújtásnyira van,te még sem teszel a céljaidért semmit!Félsz megpróbálni,félsz a bukástól, ezért maradsz vesztes. De vesztesek is kellenek ahhoz,hogy mi,a próbálkozók , nyertesnek érezhessük magunkat amikor elértük a céljainkat.Soha ne félj a kudarctól és ne hallgass másokra!Ne érdekeljen mit mondanak.Rengetegszer fogod még hallani az életeben "úgysem tudod meg csinálni!","nem vagy képes rá" , de ne foglalkozz velük.Ne is figyeljetek azokra akik azt mondják, nem lehet.Ha megpróbálod,már akkor is 10x többet csináltál ,mint ha meg sem próbáltad volna.Adj egy esélyt magadnak a győzelemre. Legyen szó sportról, akár az életről, legyél magabiztos,tűzz ki célokat, és ne engedd hogy mások hátráltassanak a céljaid elérésében!Tegyél meg mindent a sikerért, mert csak így lehetsz a végén te a győztes.

Bulizás, ivás,drogozás,értékes órákat dobtok ki az életetekből,minden hétvégén azért, hogy egyre jobban szétbasszátok a testeteket a semmiért.. .Rakd félre a felesleges dolgokat,ragadd ki őket a mindennapjaidból,és csinálj olyat helyettük ami előrébb visz az utadon a siker felé.A döntés a tied.Minden nap egy új esély arra,hogy megváltoztasd az életed.De ha nem akarod az sem probléma, legalábbis másoknak nem az.Amíg te iszol és tömöd magadba a szar kaját,pazarlod az idődet.Míg te ezzel vagy  elfoglalva,valaki ez idő alatt keményen dolgozik,valaki egyre okosabb lesz és nyer.

Ha elkezdesz valamit az életben,úgy csináld mintha az életed függne tőle!Mindig ,mindent a tőled telhető legjobb tudással végezz el,soha ne végezz szar munkát!Semmit nincs értelme félgőzzel csinálni.Vagy mindent beleadsz és feladsz érte dolgokat,vagy hagyd a picsába!(

"Ha te is nyerni akarsz,nincs más módja, mint a kemény munka és a változás!"

Ha már elkezdted a változást tisztellek.Olyasvalaki lehetsz,akinek semmi nem állhat az útjába.

 

Németh Gábor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shreddology.blog.hu/api/trackback/id/tr854821598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása