HTML

Shreddology

A Shreddology blog az edzésről,és az ehhez tartozó életmódról szól.Megpróbálja motiválni, és jobb irányba terelni az életunt embereket ,és segíteni a fejlődni vágyók fejlődését. "Leélheted az egész életed anélkül, hogy felébrednél Mindenki megmondja, hogy mit csinálj, mi a jó neked. Nem akarják, hogy te találd meg a válaszokat, azt akarják hidd el az övéket."

Friss topikok

Címkék

Archívum

Aziz Sergeyevich Shavershian

Ngaben1 2012.10.04. 22:22

zyzzhead.jpg

Ülök a gép előtt és azon gondolkozok, hogy mi lenne az a téma amire sokan  felfigyelnének a fiatalok közül.Rögtön egy ember jutott eszembe. Zyzz. Habár tudom hogy ennek a cikknek a megírásával rengeteg emberből ellenszenvet váltok ki,nem érdekel.Az  mondja először, hogy Zyzz egy balfasz jóska volt,aki motivált már egy egész fiatal testépítő generációt világszerte,vagy lett híres versenyek és díjjak megnyerése nélkül.

Aziz Sergeyevich Shavershian (orosz: Азиз Сергеевич Шавершян, március 24, 1989 - augusztus 5 2011 ), ismertebb nevén  Zyzz , egy moszkvai születésű ausztrál testépítő, internet híresség,személyi edző, modell és egy részmunkaidős sztriptíz táncos, aki létrehozott egy ........ azt követően hogy több videót is közzétett magáról a YouTube-on, 2007-től kezdődően. Július 2011 még nagyobb média figyelmet kapott, amikor a Sydney Morning Herald megjelentetett egy cikket, ami a bátyja letartóztatásáról szólt. Said Shavershian(Chestbrah) ellen, illegális anabolikus szteroid birtoklásért indultak eljárások.Mint fentebb már leírtam,Zyzz fiatal kora ellenére ezreket motivált  arra, hogy edzeni kezdjenek,át vegyék ezt az életmódot és ne vegyék túl komolyan az életet.Az ő hagyatékáról lesz most szó.

Aziz 1989.március 24-én született Maiane Iboian fiatalabbik gyermekeként.Egy idősebb bátyja volt Said Sergeyevich,ismertebb nevén Chestbrah.A korai 90-es években Az és családja Ausztrália költözött.Zyzz Eastwoodban,New-south-Walesben nevelkedett és itt is járt iskolába.

Mielőtt testépítő lett, Vézna kölyökként és ectomorph-ként jellemezték.Miután befejezte a közép iskolát,bátyja hatására, beiratkozott a helyi edzőterembe és edzeni kezdett. Megtanulta a táplálkozási és edzési módszereket hogy testépítővé váljon. Kedvenc testépítői azok ,akik szerintem mindenki számára példaképként szolgálnak:Arnold Schwartzenegger és Frank Zane.

Egy interjúban, amit a simplyshredded.com-nak adott,azt nyilatkozta hogy eredetileg a nők miatt akart testépítővé válni.Majdnem 4 év edzés után ezt nyilatkozta.:

"biztosan állíthatom hogy ennyi év edzés után az a motivációm ,hogy másokra hatással vagyok,másokat motiválhatok!Ilyen emberekkel a hátam mögött kitűzni és elérni a célokat gyerekjáték! Imádom az érzést.Az érzés amikor kinyomom az utolsó ismétlést , és a bőröm majd szétszakad  olyan dolgok amik nélkül nem tudnám elképzelni magam.

Halála előtt ő volt egy nagyszabású amatőr testépítő kampány, Az 'Ausztrál esztétika' kampány figurája.
2011.Május 17-én adták ki a Zyzz Bibliát ami a 4 év alatt megszerzett tudásán alapszik.Leírja azt is, hogy az internet segítségével hozta létre a saját márkát és ez által sikerült bejutnia a köztudatba is. 2011.Júniusában jelent meg saját fehérjéje és ruha márkája a 'Protein of Gods' ami itthon sajnos nem kapható.

A ZYZZ BILÓBLIA LETÖLTHETŐ ANGOLUL:http://gobodynow.com/wp-content/uploads/2011/06/Zyzzs-Bodybuilding-Bible.pdf

már elkezdtem fordítani magyarra...

Whey Protein Isolate

2011.Július 14-én Az bátyja ellen eljárás indult anabolikus szteroid birtoklásért. Öccse halála után vallotta csak be, tényleg bűnös volt. Zyzz mindig is tagadta,hogy szteroidokat használt volna.Amikor megkérdezte tőle a The Daily Telegraph , Aziz tagadta a  szteroidok használatát, és azt állította, hogy a test formájának(genetika) volt köszönhető, a kemény munkának az edzőteremben, és szigorú diétának köszönhető a kiemelkedő forma elérése. A The Sydney Morning Herald szerint , egy sztriptíz táncos foglalkoztató üzlet ember,korábban Aziz főnöke mondta: Az egy kedves srác ", eltekintve a szteroidoktól". Shavershian gyakran használt olyan kifejezéseket, mint "cycling", amely  a The Daily Telegraph szerint az edzőtermi szlengben használataszteroid kúrát jelent".Mennyire igazuk van.Tény hogy Zyzz szteroidokat használt,de ettől nem lesz se több,se kevesebb.

Egy átlagos kúra így nézett ki nála:

Test prop 100mg EOD, 8 hétig
PCT nolva 40/40/20/20/20/20 Clomid 100/100/50/50/25/25
Arimidex on cycle. 0.5mg minden 2. nap.

2011.Augusztus 5-én Zyzz szívrohamot kapott egy szaunában,miközben Bangkokban a Thaiföldi nyaralását élvezte.Sokan mondják,hogy igazából szteroidokért ment ki Thaiföldre.Ezt támasztja alá az is amit Mr Sharky írt ki facebook oldalára,nem sokkal Zyzz halála után.

"R.I.P Zyzz… Ez figyelmeztetés mindenki számára aki Thaiföldre utazna fiúk. Thai földön bármi megtörténhet.. Kurvák,Szteroidok,Növekedés hormon itt minden a legolcsóbb.. Beszéltem vele a halála előtt,azt mondta úgy érzi magát mint kisgyerek a cukorka boltban..." Mondta Mr.Sharky.
Megtalálása után azonnal kórházba vitték,de nem tudták újra éleszteni.A család Facebookon osztotta meg a halál hírt,pár nappal a tragédia után.A boncolás után a halál okaként aug.9-én a DFAT egy korábban nem diagnosztizált veleszületett szívhibát jelöltek meg.Annak ellenére hogy  korábban előfordul magas vérnyomás és alkalmi légszomj nála, nem foglalkoztak vele.Pedig elvileg a családjukban többen is küzködtek ezekkel a tünetekkel.A The Sidyney Morning Herald szerint az ő halála volt a 6.legkeresettebb téma a neten, Ausztráliában.

Halála előtt egy új videót osztott meg a neten,ami 18.lett a Nine News egyik versenyén.A Google insight statisztikái azt mutatják hogy 2011-és 2012 között háromszor annyian kerestek rá a neten mint az Ausztrál miniszterre.
A 2012-es New Year's Day Field fesztiválon az emberek Zyzz-nek öltöztek hogy ezzel fejezzék ki hódolatukat.

Zyzz profilját letörölték a Bodybuilding.com  legmotiválóbb emberek listájának első helyéről,de később a rajongók felháborodásának hatására vissza rakták azt.

Egy testépítő fórumon találtam az alábbi sztorit,melyben Zyzzről egy régi nagyon közeli barátja mesél.A fórumra 'The trouth abot Zyzz' címmel került fel.Ezt fordítottam most le nektek.

Az igazság Zyzzről:

"Itt az idő,hogy  kiálljak elétek és elmondjam,hogy ki is volt Zyzz valójában!Zyzz-t (vagy Az-t, így hívtam mindig) 4-es kora óta ismertem. Az és családja Moszkvából költözött Sidneybe, mikor Zyzz 10 éves volt.Én 4-es voltam amikor csatlakozott az osztályunkba.Azonnal jó barátok lettünk, hisz mi voltunk az iskolában a 2 különc.Zyzz és én is hatalmas pokemon fanok voltunk és naponta több órát is lógtunk a Goldeneye multiplayeren.Zyzz volt a legnagyobb kocka akit ismertem.Amelett hogy sakk versenyekre járt,minden létező RPGvel játszott, zelda,Age of empires,wow.Chestbrah(said) ebből a szempontból jobban alakította életét mint mi,ő mindig jó volt minden sportban és népszerű is volt.

A legtöbb gyerek utált minket és rendszeresen mindenki terrorizált.Semm közünk nem volt a lányokhoz,borzalmasan áltunk lány téren, és társadalmi életet is csak jóval késöbb kezdtünk el élni.

Zyzzék kösöbb a szomszédunkba költöztek,így nap mint nap együtt lógtunk és mindent együtt csináltunk.

Amikor Az 14 lett átment scene stílusba,mindig őrjöngött mint egy idióta.Lett pár goth és punk haverja, így fokozatosan megszűntek a közös lógások,csak néha egy-egy CS lan partyra ültünk össze.

Ez alatt az idő alatt Zyzz anyja barátjának volt egy ismerőse akit mi Shelia-nak hívtunk.Shelia 41 éves, nem rég elvált nő ,nem volt különösebben vonzó,de rendben volt.Kicsit ijesztő csaj volt,de jó fej és ugyan abban a háztömbben lakott ahol mi is.Mindig csinált nekünk kaját,piát és nézte ahogy a hátsó kertjében üvöltözünk.(lol).Sheliának nem volt gyereke és 'befogadott' minket.Ő segített át minket azokon az időkön amikor depressziósak voltunk vagy nem voltak barátaink.Mindig rohadtul jó fej volt addig a különös estéig.Zyzz és én pont lógtunk náluk amikor 'Az' váratlanul kapott egy smst és csak ennyit mondott: Mennem kell! Furcsa volt,hiszen éjfélkor tudtam hogy nem tud sehova menni és nem tud semmit csinálni,szóval amikor kiment és elindultam haza,gondoltam egyet és megfordultam hogy kövessem,és kiderítsem hogy hova megy.Kicsit nehéz volt,hisz az utcában nem voltak bokrok vagy fák ahova eltudtam volna rejtőzni.Végül besétáltam egy sikátorba és onnan figyeltem.Ő tovább ment és rájöttem,Sheliahoz tart.Ezen a ponton kiugrottam a sikátorból,így a saját szememmel is láthattam ahogy bemegy a ház ajtaján.Ahogy tovább siettema  ház felé megpróbáltam ablakot keresni hogy beleshessek rajta.Nem láttam semmit,de annyit észre vettem hogy a lámpák égnek az emeleten.Ezután körbe mentem és kivettem a kulcsot a lábtörlő alól amit akkor használtunk ha Sheli nyaralni ment.Furcsa zajokat hallottam ezért elindultam felfelé.A háloszobába érve láttam hogy Zyzz és Shelia ..dugnak...

Ezt a sztorit találtam róla.

Az interjú a simplyshredded.com oldalon található,magyarra LifeTilt nevű blog fordította.

Hogyan kerültél a testépítés világába ?

A középiskola évei alatt 18 éves koromig extrém ektomorf testalkatom volt, és úgy is néztem ki.. Rengeteget ettem, de ezek egyáltalán nem látszottak meg rajtam. Képtelen voltam magamra zsírt, izmot, vagy valódi tömeget felszedni, akkor legalábbis még úgy gondoltam. Mindig is lenyűgözött a testépítés, de hiányzott a motiváció, mert a gimnázium utolsó évében minden időmet a záróvizsgákra, és a főiskolai felvételire való felkészülésre fordítottam. Az érettségi után, és a főiskola közötti nyáron elhatároztam eljött az ideje az életmódváltásnak, és én elhatároztam mindent megváltoztatok az életemben.

Mindig is nevetségesen vékony voltam, és úgy is csúfoltak a többiek, hogy a „sovány srác”. Az emberek folyamatosan megjegyezéseket tettek a testalkatomra és én gyűlöltem ezt, de tenni ellene, akkor legalábbis még úgy gondoltam nem tudok.  Emlékszem úgy éreztem magam mint egy kis kurva, mert testalkatra akkora voltam mint a lányok, és amikor egy lány mellett sétáltam, ezt mindenki meg is jegyezte. A HSC (high school after) időszakban minden hétvégén bulikban voltam, ahol mindig is az izmosabb srácok érvényesültek. Tiszteltem ezeket a srácokat, és a lányok is imádták őket, de most komolyan, ha azt látod, hogy csak ennyi kell, hogy elvidd a legjobb nőket, akkor ki ne akarna egy izmosabb testet ? Abban az időben a bátyám már 1 éve kondizott, és határozottan látszott rajta a fejlődés és én ekkor csatlakoztam hozzá, a helyi edzőterembe.  Fogalmam sem volt semmiről, csak céltalanul bolyongtam a gépek között, de mindenképpen változtatni akartam, így 1 hónap alatt amit tudtam elolvastam az edzésekről, a helyes táplálkozásról, a leghasznosabb edzés módszerekről, és az ektomorf testalkat fejleszthetőségéről. Innen indul, az én történetem… 

Mi volt a motivációd az évek során ?

Ha az edzések kezdetekkor kérdezted volna meg ezt tőlem, akkor teljesen más lett volna a válaszom, mint most. Eredetileg beértem volna annyival, hogy ne legyek ennyire vékony és némi izmot akartam volna felszedni magamra. Azt akartam, hogy nagyobb legyek, és alapvetően a lányoknak akartam tetszeni, hogy végre komolyan vegyenek engem is. Képeket tettem a szobám falára olyan srácokról, akikhez hasonlítani akartam én is, és elhatároztam én is ilyen leszek. 4 év távlatából nyugodtan mondhatom, hogy az akkori célkitűzéseim nevetségesen kevésnek bizonyultak. Ahogy láttam magamon a fejlődést, folyamatosan többet akartam, és a céljaim az idő múlásával messze túlmutattak azon, hogy csak pusztán jól nézzek ki. Az edzéseim közben folyamatosan többet akartam elérni, és egy idő után azt vettem észre magamon, hogy nincs szükségem motivációra, mert az életmódom részévé vált a testépítés, és a mozgás.

Az életem meghatározó része lett a sport, és már elképzelni sem tudom, hogy ne menjek le edzeni, ne figyeljek oda a kajálásokra, mert mérhetetlenül sokat kaptam ettől az életmódtól fizikailag, de elsősorban szellemileg, mentálisan. Fantasztikus dolog megtapasztalni magad, és hogy miket vagy képes elérni a testeddel, és önmagaddal szemben. Az én végső célom nem az, hogy hatalmas izmokat növesszek, hanem hogy a lehető legtökéletesebb testet hozzam létre, ami már-már művészien kidolgozott és áramvonalas. Az emberi test szépségére mentem rá, ami mindenki számára vonzó.



Mi alapján edzettél, és hogyan alakítottad ki a programodat ?

A kezdetekben mindent úgy csináltam, ahogyan azt olvastam, de hamar rájöttem, hogy sokkal jobban fejlődök, ha a saját módszeremet fejlesztem ki, ami a lehető legjobb a testemnek, mindezt persze az alap tudás elsajátítására építve. Az én filozófiám nem követte a klasszikus útvonalat. Ha leírták, hogy egy gyakorlatot 8-10 ismétléssel kell végezni akkor elkezdtem úgy, de ha azt éreztem az izmaim jobban reagálnak a 12-16 ismétlésre, akkor annyit csináltam. Folyamatosan figyeltem a testemet és a annak reakcíóját, így alakítottam ki a saját módszeremet.  

Az emberi test tétlen akar maradni és nem akar változtatni a megszokott folyamatokon, kivéve, ha kényszerítik. Minél nehezebb egy edzés, minél több és kellemetlen fájdalmat érzel edzés közben, annál jobb eredményre számíthatsz. Ha edzés közben nem halsz meg minden egyes alkalommal, akkor nincs értelme. Ha az edzés végére nem fáradsz ki teljesen, nem érzed úgy, hogy össze akarsz esni, akkor feleslegesen dobtál ki az életedből másfél órát. Sokat segít ha zenét hallgatsz és kizársz mindent a külvilágból. Kizársz minden negatív gondolatot és csak a céljaidra fókuszálsz. Be kell jutnod egy zónába amiben csak te vagy, és a sport. Edzés előtt ess kómába, és edzés végén térj magadhoz. Minden körülmény essen ki ami nem az edzéssel kapcsolatos és ha ezt a szintet fejben eléred, akkor csodálatos dolgokat fogsz tudni elérni.

Őszintén szólva én minden edzést úgy várok, mint életem egy epikus eseményét. Folyamatosan az órát nézem, mikor ismét le tudok menni edzeni. Nekem van egy elméletem, amit „szivattyú elméletnek” hívok, amit edzésre menet már elkezdek. Teljesen átszellemülten érkezek meg a terembe, már nincs semmi a fejemben csak az edzés. Edzés alatt nincs beszélgetés, nem gondolok semmire, hozzám sem lehet szólni, nem gondolkozok az életemen, mert az életem akkor a teremben van. Egész egyszerűen akkor nem létezik másik világ, nincsenek gondok, sem örömök, semmi nem érdekel. Én vagyok, a vas, és a testem. Eggyé válok a gyakorlatokkal és az izmaimra összpontosítok és figyelek a reakciókra amit a testem mond. Hidd el, ha elméd van, akkor mindened van, és mindent el tudsz érni. Le kell számolni minden olyan hülyeséggel, hogy „utálom a láb napot” vagy egy adott gyakorlatot. Meg kell értened, hogy a fejlődésed érdekében nem lehet olyan, hogy valamit nem szeretsz, vagy nem esik jól, ezért nem csinálod. Én sem szerettem legalább 10 féle gyakorlatot, így összetettem egy olyan edzéstervet magamnak azokból a gyakorlatokból amit utáltam, és csináltam. Csináltam borzalmasan keményen. Fájt és szar volt, de nem érdekelt. Addig csináltam, amíg meg nem szerettem és mindenhez így kell hozzá állni.

Edzések közben hogy fenntartsam a motivációmat trükköket alkalmaztam. Versenyzőként képzeltem el magam, és azt képzeltem engem figyel több ezer ember. Mondjuk ha 200 kg-al csináltam felhúzást és abba kellett belenyomnom 3 ismétlést, akkor arra gondoltam, ha megcsinálom kapok 1 millió dollárt, és így előbb utóbb mindent elértem amit akartam. El kell hinned ezeket és maximálisan beleélned magad. Ezer okot fel lehet hozni, hogy miért nem tudsz valamit megcsinálni. Fordítsd meg a dolgot, és találj okokat arra, miért kell valamit megcsinálnod. Fejben dől el minden. Alakítsd ki a saját motivációs csatornáidat. Képzeld azt, hogy pisztolyt nyomnak a szeretteid fejéhez és ha nem csinálod meghúzzák a ravaszt. Ez a fajta motiváció nekem mindig is segített, hogy ne álljak meg, ne adjam fel soha, és csináljam olyan keményen ahogyan az csak lehetséges. Ez egy elme játék a fizikumoddal szemben. Le kell győznöd a testedet, mert a szellemed sokkal erősebb mint a tested, de ahhoz hogy le tudd győzni akaraterő kell, eltökéltség és hogy valóban elakarod-e érni a céljaidat. A végső ítéletet, hogy te milyen ember vagy az hozza meg, hogy feladod, vagy eléred a célt. Ha olvasod ezeket a sorokat és még nem mozdult meg benned valami, akkor te fel fogod adni.   

Szóval ez a filozófiád a sportban, de ilyen vagy az életben is ?

Határozottan. megvannak az elvárásaim magammal szemben. Személy szerint én nagyon barátságos és boldog ember vagyok. Nekem is szükségem van a lazításra és hogy élvezzem az életet. Szeretek rájátszani a megjelenésemből fakadó sztereotípiákra, de sosem veszem magam komolyan. A teljesítményemmel motiválom a többi embert, és szerintem részben ez a varázsom, amiért újabb, és újabb rajongók csatlakoznak hozzám, és követik a módszeremet. Bár tettem néhány ijesztő kijelentést, és megfélemlítően nézek ki, de ennek ellenére én vagyok az egyik legbarátságosabb ember, akivel találkozhattok. 

Mi volt az az edzésterv ami neked  a legjobban bevált?

 

Hétfő: Mell/Bicepsz

  • 4 sorozat ferda pados nyomás kézisúlyzókkal, 8-10 ismétlés
  • 3 fekvenyomás, 8-10 ismétlés
  • 3 sorozat,ferdepadok tárogatás, 8-10 ismétlés
  • 3 sorozat tolódzkodás bukásig
  • 3 sorozat bicepsz egyenes rúddal, 8-10 ismétlés
  • 3 sorozat bicepsz gépen, 8-10 ismétlés,majd felére veszem a súlyt és ebbe is 8at csinálok.

Kedd: Láb/Vádli

  • 4 sorozat guggolás 8-10 ismétlés
  • 3 sorozat kitörés
  • 3 sorozat lábtolón 8-10 ismétléssel
  • 3 sorozat lábnyujtás 8-10 ismétlés
  • 3 sorozat lábhajlítás 8-10 ismétlés
    A vádlimat mindig máshogy edzem,bukásig,sok ismétléssel, amíg el nem kezd égni.(ez szerintem baromság,mivel a vádlinkat egész nap terhelésnek tesszük ki a járkálás által.Szerintem vádlit nagy súllyal,kevés ismétléssel kell edzeni)

Szerda:Hát

  • 3 sorozat mellkashoz húzás 8-10 ismétlés
  • 4 sorozat felhúzás 8-10 ismétlés
  • 3 sorozat döntött törzsű evezés 8-10 ismétlés
  • 3 sorozat fűrészelés 8-10 ismétlés
  • 3 sorozat hiperhajlítás 8-10 ismétlés

Csütörtök: Váll/Tricepsz

  • 4 sorozat nyakból nyomás hetente váltogatva kézisúlyzó és rúd között 8-10 ism.
  • 3 sorozat állig húzás szuperszettben oldalemeléssel 8-10 ism
  • 3 sorozat előre emelés 8-10 ism.
  • 3 sorozat fekve,hátsó deltára 8-10 ism.
  • 4 sorozat letolás csigán 8-10 ism.
  • 3 sorozat homlokhoz engedés fr.rúddal padon 8-10 ism.

Szombat:Teljes test

  • 3 sorozat felhúzás 8-10 ism.
  • 3 sorozat guggolás 8-10 ism.
  • 3 sorozat lökés és szakítás 8-10 ism.
  • 3 sorozat húzódzkodás súllyal 8-10 ism.

Melyik a 3 kedvenc gyakorlatod és miért ?

Felhúzás - Ez a gyakorlat alakítja át az egész testet, és adja meg a felső test ívét, ha minden héten helyesen végzed. Figyeld meg, hogy nagyon ritkán látni olyan embereket az edzőteremben, aki ezt a gyakorlatot végzi. Ezek az emberek akik nem csinálják, mind átlagos fizikumúak. Ez egy nehéz, és nagy erőt igénylő gyakorlat, éppen ezért a leghasznosabb is.

Oldalemelések - Ez egy izolációs gyakorlat, amihez nagy mentális erő kell. Ehhez a gyakorlathoz kell leginkább a „szivattyó elmélet”. Nagyon szeretem, mert esztétikus vonalat ad a testnek, és jó fizikumot.

Mellből nyomás kézi súlyzóval – A mellkas edzéseim alapját képzi ez a gyakorlat, ami lehetővé teszi, hogy sokkal nagyobb területen stimuláljuk az izmokat a mellkason, valamint célzottan tudunk a mellizom leglátványosabb részeire dolgozni.

Nálad mik a táplálkozás törvényei ?

Tilos a gyors étterem

Tilos az üditő

Semmi cukor és édesség

Folyadékot kizárólag vízből és zöld teából

Én még soha nem számolgattam a kalóriákat, (extrém ektomorf a csávó csak szólok) kizárólag a megfelelő mennyiségű fehérje bevitelre figyelek minden étkezésemnél, ami nálam 7-8 alkalommal történik meg egy nap, ami begyújtja az anyagcsere folyamatokat is. A húst hússal eszem, ami legtöbb esetben csirke, bárány, steak, vagy kenguru hús. Ha valamilyen ételt nem szeretsz, hát tanuld meg megszeretni.

Amikor szálkásítasz akkor jobban preferálod a HIIT (magas intenzitású és intervallumú kardio) edzést, vagy elég csak a szokásos kardió ?

Egyik sem. Ha a diétát 100%-ban tartod, akkor lényegtelen a futás. Ez egyszerű matek a kalóriákkal. Ha több kalóriát fogyasztasz, mint amennyit elégetsz, hízni fogsz, ha kevesebbet fogyni. A kardió égeti ugyan a kalóriákat, de ha már alapban megfelelően sakkozol a kalória bevitellel, nincs valós igény a kardió edzésekre, bár lehet hogy a zsír veszteség sokkal gyorsabban megy le, de a futás csak felesleges izom pazarlás, amit én nem engedhetek meg magamnak.

Milyen táplálékkiegészítőket szedsz ?

Hidrolizált tejsavó fehérje, Halolaj, Nagyon erős multivitamin csomag, Xtend  BCAA aminosav, Cink, Magnézium, C-vitamin, Mesomorph vagy Jack3d energetizáló, Phenadrine és Inferno zsírégető.

"Az interjú elkészülte után pár hónappal, Zyzz a szaunában rosszul lett, és meghalt. A halálát egy veleszületett szívelégtelenség okozta, amit nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem lehet kimutatni. Emiatt halt meg Ocskay Gábor, Kolonics Gyuri és Fehér Miki is. A hiedelmekkel ellentétben Zyzz nem a testépítésbe halt bele, hanem egy olyan betegségbe, ami akkor is végzett volna vele huszon pár évesen, ha egész életében otthon ül és nézi a tévét. Halála megrázta az egész testépítő világot, mert 22 éves kora ellenére Zyzz mindenki által elismert sport ember volt, akit mindenki tisztelt kitartása, és teljesítménye miatt. Több százezer követője volt, és halálával, mindössze 22 évesen legendává vált. Ezzel a bejegyzéssel az ő emléke előtt tisztelgek. Zyzz öröksége felbecsülhetetlen, kinek története maga a motiváció mindenki számára, és amiért a nevére még sokáig emlékezni fognak." Forrás:Lifetilt.blog.hu

Kik a kedvenc testépítőid?

Arnold és Frank Zane!Szeretem a klasszikus testépítő  formát vékony derékkal,ellenben a ma elterjedt tömbös fizikummal.De említhetném még a  csodálatra méltó, és ideális fizikumú  fitness modelleket, mint Marco Pietrowski, Pham Woodbridge, és Tyler Mcpeak.

Kedvenc idézet?

“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

"Az interjú elkészülte után pár hónappal, Zyzz a szaunában rosszul lett, és meghalt. A halálát egy veleszületett szívelégtelenség okozta, amit nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem lehet kimutatni. Emiatt halt meg Ocskay Gábor, Kolonics Gyuri és Fehér Miki is. A hiedelmekkel ellentétben Zyzz nem a testépítésbe halt bele, hanem egy olyan betegségbe, ami akkor is végzett volna vele huszon pár évesen, ha egész életében otthon ül és nézi a tévét. Halála megrázta az egész testépítő világot, mert 22 éves kora ellenére Zyzz mindenki által elismert sport ember volt, akit mindenki tisztelt kitartása, és teljesítménye miatt. Több százezer követője volt, és halálával, mindössze 22 évesen legendává vált. Ezzel a bejegyzéssel az ő emléke előtt tisztelgek. Zyzz öröksége felbecsülhetetlen, kinek története maga a motiváció mindenki számára, és amiért a nevére még sokáig emlékezni fognak." Forrás:Lifetilt.blog.hu

 

A fentiekkel egyáltalán nem értek egyet. Egyrészt még az sem bizonyított hogy Zyzz tényleg emiatt halt-e meg.Másrészt tény , hogy ha Zyzz nem terheli a testét heti 6 edzéssel, és szteroidokkal akkor az sem biztos ,hogy meghal.Ne felejtsük el, OCskay Gábor-Jégkorongban,Kolonics GYuri-Kenuban, és Fehér Miki fociban volt kiemelkedő tehetség.Szerintem a heti többszörös intenzív edzés nagyban hozzá járult a halálukhoz.

Nyugodjék békében. 3 év alatt lett 52 kilósból 105 kilós ember 8% testzsírszázalékkal.Megérdemel némi tiszteletet. Cuccolt? Igen.
De jól nézett ki nem az a plöttyedt felfújt vizes fos volt mint a konditerembe járók 50%-a.
Valamint , akármit tolsz magadba ilyen sosem leszel, ha nem figyelsz a kajára meg a többi apróságra.
Már 2011 év elején panaszkodott fáradtságra álmatlanságra magas vérnyomásra. Kórházba is volt vele mondták neki hogy ne edzen. De edzett. Azt mondta: "Nem fogom abbahagyni az edzést hogy megint vékony ectomorph legyek, nem bírnám elviselni." Thaiföldi kiruccanásán már nem nézett ki jól eléggé le volt fogyva. 
 


Egyesek azt mondják nem halt meg.A zyzzcentral.com-on találtam ezeket a dolgokat,amit zyzz és barátai szerkesztettek.

 

 

Zyzz nem volt kiemelkedő teljesítményű sportoló,nem volt Mr.olympia és nem nyerte tucat számra a versenyeket,de 22évesen ilyen hírnévre szert tenni és ennyi embert motiválni,ez szerintem egy csodálatos dolog.Haters gonna hate! Aki eddig utálta az ezután is egy drogos,szteroidos balfaszként fog rá tekinteni,de nekünk,akiket nap mint nap motivált és még most is motivál, nekünk ő örökké példakép marad.

Címkék: gym edzes aziz steroids zyzz shavershian shredeshian sergeyevich chestbrah

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shreddology.blog.hu/api/trackback/id/tr54818787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása